Air Band Competition

Igår var det Air Band Competition på Frosh Week schemat (insparken). En danstävling där alla lag uppträder med en egen dans på skolans teaterscen. Jag har varit lite frånvarande från en del av aktiviteterna som riktat sig lite mera mot de yngre, men igår blev jag fångad av några medlemmar i mitt Frosh Team, NASA, när jag käkade lunch. De hade skapat en egen liten dansroll till NASA-lagets alldeles egna svensk. "You're special... soooo we thought you should do something special."
Nog var rollen speciell. Det hela gick ut på att jag var gruppens lilla mim-sångare och frontdansare som startade alla fyndiga koreografi-moves som Nigel (en av ledarna) hade satt ihop. Ett kul litet förtroende som gav många skratt under både träningen och utförandet. Vi var inte bäst på scenen, men vi var inte heller dåliga och jublet efteråt talade väl för en okej performance!
Gooo NASA!
En lång ledsångare.
Norrmannen Gunnar till vänster tillsammans med sina lagkamrater i The Monsters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0