Dessa J*v*a skor!

Jag reser lätt och köper det jag behöver när jag kommer över till Kanada. Det var min ursprungstanke och därför packade jag bara ner ett par vanliga streetskor. När de för tre veckor sedan gick sönder och började läcka vatten underifrån var jag därför tvungen att köpa ett par nya. De nyinköpta skorna höll inte särskilt länga. Nu tre veckor senare när jag gick med Lisa i Montréal upptäcktes ett hål i ovansidan på tån. Skit också tänkte jag och insåg att det var bara till att köpa ett par nya skor till.
Inne på Steve Madden i Montréal beklagade jag mig för säljaren över de dåliga skorna jag köpt tre veckor tidigare. Han ställde sig helt på min sida och lovade att om något hände med skorna jag köpte hos honom så skulle han hjälpa mig. Skönt tänkte jag och slog till på ett par snygga höga boating shoes. $148 och 3 dagar senare sätter jag mig på sängkanten för att ta på mig skorna. Och vad händer inte då. Jo. Lädersnöret går av och ilskan stiger till oanade höjder. Nu är jag därför ägare av ett par skor med hål i, ett par skor som läcker in vatten underifrån och ett par skor utan skosnören. Kanon!
Vet ni vad jag ska göra idag... Inte särskilt svårtippat. Jag ska på skoshopping.
Mina nya seglarskor som höll i tre dagar. Jag var nöjd då i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0