Återigen kontaktbar

Rubriken låter kanske lite underlig och skrämmande. Men den är sann. Jag är återigen kontaktbar. Efter 41 dagar utan mobiltelefon har jag nu äntligen ett Kanadensiskt mobiltelefonnummer. Den mobilfria känslan har varit lite underlig. I normala fall ringer och vibrerar det konstant i min vänstra ficka. Men de senaste 41 dagarna har varit minst sagt vibrationsfria och mina vanliga rutiner, att slå på fickorna för att kontrollera att jag har med mig plånboken, nycklarna och mobilen, har åtskilliga gånger förvirrat mig när jag inte haft någon mobil.
Nu är jag som sagt återigen kontaktbar och vill ni nå mig så är ni välkomna att slå en signal till +18199190694.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0